میگن دلتنگی قشنگ ترین ، زیباترین ، موندگارترین ، هدیه عشقه

حالا من با این هدیه قشنگت چیکار کنم؟

بعد از تو ، تو این روز ها همه به من دلتنگی هدیه میدن

لطفا آتش بس اعلام کنید !!!

به خدا                     تمام شد دلم...!

باران میخواهم

آنقدر شدید که ، من و تنهایی ام را ،

با خودش بشوید و ببرد!

دود میکنم تنهایی ام را

میان خیال های به باور نرسیده !

هنوز فراموشی در دنیای من رسم نیست

ولی میگذرد ،

میگذرد تنهایی ام ، کنار تمام رویاهایی که کال ماند!

درد های من دیازپام نمی خواهند

مُسَکِنِ بوســــه هایت ...

عجیـــــــــــــــــــــــب ...

آرامــــم می کند !!!

شب ها را به واسطه ی خیال تو می خوابم !

شیرینیِ رویا هم برای با تو بودن ، کافیست

ایمان دارم تمام این گلایه ها

از دلتنگی آغوشیست

که ندارمش ...!

خواستم گله کنم ،

از نامهربانی هایت ...!

اما ، خوب که فکر میکنم

من بی مقدمه عاشق تو شدم!

تقصیر تو نیست...

عاشق چون تویی بودن اگر خطاست ،

هزاران بار دیگر هم اگر آفریده شوم ...

باز هم انسان جایز الخطاست!

و من می مانم خطا کار عشقت


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






 

نوشته شده توسط رضا خان زاده در یک شنبه 21 اسفند 1390برچسب:,

ساعت 19:47 موضوع <-PostCategory-> | لینک ثابت